Logo Lioton

Lioton 1000 gelis

Apatinės kūno dalies tempimas

Tempimas padeda gerinti kraujotaką, raumenų lankstumą ir mažina sužeidimų galimybę. Šie pratimai geriausiai padeda, jei įtraukiami į dienotvarkę, ypač po ilgo stovėjimo ar sėdėjimo. Išlaikykite kiekvieną padėtį mažiausiai 15 sekundžių!

 

Pratimai, kad Jūsų kojos būtų sveikos

Kojos yra nuostabi žmogaus kūno dalis. Nuo juosmens iki pirštų galiukų daugiau kaip 60 skirtingų kaulų sąveikauja per sudėtingą raumenų sistemą. Vidutinis žmogus, nueidamas 150 tūkst. kilometrų per gyvenimą arba 9 tūkst. žingsnių per dieną, beveik keturis kartus apeina žemės rutulį.

 

Todėl raumenų pratimai labai padeda palaikyti Jūsų kojų raumenų funkciją bei išlikti venų sistemai sveikai.

 

Geresnė kraujotaka

Fizinis aktyvumas gerina raumenų ir sąnarių kraujotaką. Geresnė kraujotaka aprūpina maistingosiomis medžiagomis Jūsų ląsteles ir pašalina medžiagų apykaitos produktus.

 

„Visai nesvarbu, ką darote, tiesiog judėkite.“

 
 

Priverskite kraują nuolat tekėti

Fizinio aktyvumo ypač dažnai trūksta dirbant ar keliaujant. Tai nėra gerai Jūsų kojų venoms, nes raumenų veikla padeda joms grąžintų kraują į širdį.

 

Tačiau net tada, kai trūksta laiko ir vietos didesnei mankštai, yra keletas paprastų ir trumpų pratimų, kurie iš karto palengvins Jūsų venų krūvį!

 

›› Išsamiau

 

Klubų ir sėdmenų raumenų tempimas

Užkelkite kairiąją koją ant dešiniojo kelio. Sukabinkite rankas už dešiniosios šlaunies ir švelniai patraukite koją į save. Viršutinė kūno dalis turi būti atpalaiduota. Pakartokite su kita koja.

Kelio sausgyslės tempimas

Atsigulkite ant grindų, sulenkite kelius. Ištieskite vieną koją ir, laikydami ją už šlaunies, blauzdos ar čiurnos, švelniai traukite link savęs. Kelis turi būti truputį sulenktas. Pakartokite su kita koja.

Vidinės šlaunies dalies tempimas

Sėdėkite ant grindų suglaudę pėdas. Įtraukdami pilvo raumenis, lenkitės į priekį, kol pajusite švelnų vidinės šlaunų dalies tempimą.

Tempimas įtūpsto padėtyje

Padarykite įtūpstą, padėkite užpakalinės kojos kelį ant grindų, o priekinės kojos kelį laikykite 90 laipsnių kampu. Įtraukite pilvo raumenis. Švelniai spauskitės į priekį, kol pajusite tempimą kojos ir klubo priekinėje dalyje. Pakartokite su kita koja.

Kelio sausgyslės tempimas atsiklaupus

Iš ankstesnės įtūpsto padėties lėtai judėkite atgal, kol koja šiek tiek susilenks. Laikydami nugarą tiesiai, klubais lenkitės į priekį, kol pajusite švelnų tempimą užpakalinėje kojos dalyje. Pakartokite su kita koja.

Kriaušinio raumens tempimas

Atsiklaupkite ir atsiremkite rankomis, įtraukite kairįjį kelį į vidų, kad jis būtų ant grindų tarp rankų (Jūs turite būti už kelio). Ištieskite dešiniąją koją atgal ir, jei galite, lenkitės į priekį ir padėkite dilbius ant grindų.

Keliai prie krūtinės

Gulėdami ant grindų, pritraukite kelius prie krūtinės ir apsikabinkite rankomis iš apačios. Švelniai spauskite klubus prie grindų.

Kelis prie krūtinės

Iš ankstesnės padėties ištieskite vieną koją ir traukite kitą kelį prie krūtinės, kol pajusite klubo tempimą. Pakartokite su kita koja.

Blauzdos tempimas

Atsiklaupkite ir atsiremkite rankomis, ištieskite kojas, bet palikite jas truputį sulenktas. Laikydami nugarą tiesiai ir įtraukdami pilvo raumenis, švelniai paspauskite vieną arba abi pėdas link grindų.

Blauzdos tempimas atsiklaupus

Klūpėdami ir remdamiesi rankomis, pastatykite kairiąją pėdą tarp rankų ir švelniai paspauskite kelį pirmyn, o kulną tuo pačiu metu spauskite link grindų.

Stuburo posūkis

Gulėdami ant grindų, užkelkite dešiniąją pėdą ant kairiojo kelio. Kairiąja ranka švelniai patraukite dešinįjį kelį link grindų, pasukdami stuburą ir ištiesdami kairiąją ranką. Klubai ir pečiai guli ant grindų. Pakartoti su kita puse.

Keturgalvio raumens tempimas

Atsigulkite ant šono, alkūne laikykite pusiausvyrą. Kita ranka lėtai tempkite pėdą link sėdmenų. Abu keliai turi būti suglausti, o sulenktasis kelis nukreiptas žemyn. Pakartokite su kita koja.

UAB „BERLIN CHEMIE MENARINI BALTIC“
Jasinskio g. 16A, LT-03163 Vilnius
Tel +370 5 269 19 43
faksas +370 5 269 19 51
LT@BERLIN-CHEMIE.COM

 
 

Nereceptinis vaistas, kurio sudėtyje yra 1000 TV/g heparino (heparino natrio druska). Jis paruoštas gelio pavidalu, tinkamu tepti odą.

Jei norite sužinoti apie galimą riziką ir šalutinį poveikį, perskaitykite pakuotės lapelį arba pasitarkite su gydytoju ar vaistininku. Jei simptomai nepraeina ar atsirado šalutinis poveikis, dėl tolesnio vaisto vartojimo būtina pasitarti su gydytoju ar vaistininku. Netinkamai vartojamas vaistas gali pakenkti jūsų sveikatai.

Berlin-Chemie AG